mandag den 10. august 2015

Strikkede klude - det hitter helt vildt!


Jeg har flyttet min blog til pernillecordes.com Du er meget velkommen til at kigge forbi. Mvh Pernille 
Kluter tema 44 fra Sandnes


Vil du strikke dine egne klude? Så er du helt med på strikkemoden

I går præsenterede jeg strikkehæftet: Kluter fra norske Sandnes i mit nyhedsbrev. Det medførte en storm af bestillinger - faktisk har jeg ikke oplevet noget lignende med et enkelt hæfte.

Her til morgen måtte jeg bestille endnu en stor sending, så alle de strikkelystne kan få gang i pindene.

Det er også noget særligt at lave et helt hæfte bare med klude - men det er jo også sjove, hurtige projekter som kan skabe stil i dit hjem.

Du kan også hurtigt lave en kærkommen værtindegave - måske endda af dine garnrester, som du vel har på lager?

Jeg har da selv enkelte garnrester, der hurtigt kunne forvandle sig til nogle strikkede klude - det er dejligt at få inspiration til så mange forskellige slags.

Se mere om det populære hæfte her!



Ingen kommentarer:

Send en kommentar